دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 17
  • بازديدهای ديروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديدهای این هفته : 100
  • بازدید این ماه : 1236
  • بازدید سال : 10502
  • كل بازديدها : 161873
  • 18.189.2.122
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

 

Euro Truck Simulator 2 دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
785
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1393 زمان : 19:59

بازی Roadside Assistance Simulator به شما اجازه ی تجربه ی بودن در یک تیم نجات جاده ای را می دهد . بر اثر خالی شدن باطری در سرما و یا داغ کردن ماشین در گرما ، پنجری در زیر باران و در هر شرایطی که اتومبیل دچار نقص فنی شود ، این وظیفه ی شما و تیم نجات می باشد که خود را به سریعترین شکل ممکن ، با اتومبیل و یا هلیکوپتر به محل مورد نظر برسانید و مشکل فنی را رفع نمایید . با انجام درست ماموریت ها ، می توانید مناطق بیشتری را تحت پشتیبانی خود قرار دهید و مشتریان خود را افزایش دهید . می توانید افراد خود را به دوره های آموزشی بفرستید تا در شرایط سخت نیرو داشته باشید . این بازی یک شبیه ساز کامل از امداد جاده ای و مدیریت یک تیم نجات جاده ای می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید.

 

Roadside Assistance Simulator-POSTMORTEM

 

Roadside Assistance Simulator دانلود بازی Roadside Assistance Simulator برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
659
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 8:58

یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

 




ادامه مطلب نظر ()
832
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 20:25

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

Extreme Roads USA – CODEX

 

Extreme.Roads.USA.Cover دانلود بازي Extreme Roads USA براي PC




ادامه مطلب نظر ()
2478
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:32

– آیا برای یک چالش جدید آماده هستید ؟ در این بازی شما هدایت ماشین های باربر Jungheinrich را برعهده خواهید داشت . فقط رانندگان حرفه ای می توانند بهترین امتیازها را کسب نمایند . اتمام مراحل با کمترین زمان بهترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی به صورت کاملا ۳D طراحی شده است و احساس یک رانندگی واقعی را به بازیکن می دهد . محیط های متنوعی همچون انبارهای کالا ، مناطق ساخت و ساز و بندرهای ساحلی را در طی بازی مشاهده خواهید کرد .

Warehouse and Logistic Simulator 2014-iNLAWS

 

Warehouse and Logistic Simulator دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

 




ادامه مطلب نظر ()
2786
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:29

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید